zondag 7 juni 2015

Almost 1 year ago / Bijna 1 jaar terug




Beste Lezers,

Ik zal mij eerst even in het kort voorstellen. Mijn naam is Chantal en ik ben 31 jaar oud. Ik woon samen met Wilco en onze 3 katten Beau, Joep en Noa, in een leuk nieuwbouw huis in Medemblik.  30 Juni 2014 is de dag dat mijn leven een hele nieuwe wending kreeg. Ik kreeg die dag een Gastric-Bypass operatie. Na jaren lange diĆ«ten en het gevecht tegen de kilo's was dit voor mij de juiste beslissing. Tot op heden heb ik er nog geen moment spijt van gehad. De dumping's mee gerekend neem ik voor lief. Dat weegt niet op tegen wat ik er tot nu toe allemaal voor terug gekregen heb. Gezondheid is een stuk beter, bewegen gaat veel en veel makkelijker. En dan de reacties die je krijgt en het heerlijke gevoel wat je hebt. Je eigen gezond voelen en kunnen genieten van alles. 10 km lopen, 15 km fietsen. Het gaat allemaal met ontspannenheid en je vind het zelfs leuk om te doen. Dit zijn dingen die ik een jaar terug absoluut niet gedaan zou kunnen hebben. Dit zijn maar een aantal dingen van wat het mij tot nu toe allemaal heeft gebracht.

En dan de vraag, waarom een blog?! Sinds mijn operatie is er zoveel veranderd. Ook op het gebied van eten. Tegenwoordig ben ik veel nieuwe recepten aan het uitproberen. Gezond koken. Zonder al teveel kant en klare zakjes en pakjes. Tuurlijk gebruik ik het nog wel eens. Maar als het even kan, maak ik het zelf. Zo min mogelijk zonder toegevoegde suikers. Aangezien ik heel erg op mijn suikers moet letten, ook i.v.m. een dumping. ( Leg later eens uit wat dit is)
Omdat ik al heel wat gerechten heb gemaakt, die in goede aarde vielen. En er al verschillende keren tegen mij gezegd werd, joh jij moet een blog beginnen, werd ik hierover aan het denken gezet. Misschien toch wel leuk!
Dus vanaf nu ga ik de recepten die ik uit probeer met jullie delen. Maar niet alleen recepten. Ook zal ik gaan bloggen over andere leuke dingen die mij bezig houden. Ik hou bijvoorbeeld erg van woninginrichting en vind het leuk om te stylen. Ook is mijn interesse in mode erg gegroeid aangezien ik zoveel ben afgevallen. En zo heb ik nog genoeg andere onderwerpen die ik leuk vind. Ik ga mijn best doen om leuke stukjes te schrijven. Enjoy today!

Enjoy Life By Tally.




1 opmerking:

Bedankt voor je reactie.

Enjoy Life By Tally.